به دلیل سوءاستفاده در بازار آنلاین؛ گوگل در فرانسه ۱۵۰ میلیون یورو جریمه شد به گزارش عصر لینك سازمان رگولاتوری تنظیم رقابت در فرانسه جریمه ای ۱۵۰ میلیون یورویی برای گوگل تعیین كرده است. دلیل این جریمه سوءاستفاده گوگل از تسط خود در بازار تبلیغات آنلاین اعلام شده است. به گزارش عصر لینك به نقل از آسوشیتدپرس، سازمان تنظیم مقررات در فرانسه (Autorité de la concurrence)جریمه ای ۱۵۰ میلیون یورویی (معادل ۱۶۶ میلیون دلار) برای گوگل تعیین كرده اند. دلیل این جریمه سواستفاده گوگل از سلطه خود در بازار تبلیغات آنلاین اعلام شده است. این سازمان اعلام نموده از خریداران تبلیغات برپایه كلیدواژه ها سو بهره برده است. روش هایی كه در پلت فرم Google Ads استفاده می شوند مبهم هستند و درك آنها كار مشكلی است. علاوه بر آن شركت تمام این روش ها را به روشی نا متوازن در قبال مشتریان به كار می گیرد. سازمان رگولاتوری تنظیم رقابت در فرانسه به گوگل دستور داده قوانین مربوط به تبلیغات و همینطور فرایندهای مربوط به فریز كردن حساب های مشتریان را شفاف كند تا از تعلیق غیر منصفانه حساب های آنان جلوگیری شود. این جدیدترین حلقه از زنجیره جریمه كشورهای اروپایی ضد گوگل است. این شركت در قاره اروپا در كسب و كار موتور جستجو با رقابت اندكی روبرو است. گوگل در اطلاعیه ای اعلام نموده درخواست بررسی این رای را می كند. همینطور این شركت اعتقاد دارد سیاست های تبلیغاتی اش برای پشتیبانی از مشتریان در قبال تبلیغات سودجویانه ساخته شده است. این جریمه هم در حقیقت از شكایت شركت مشاوره آنلاین Gibmedia شروع شد. گوگل در سال ۲۰۱۵ میلادی حساب تبلیغاتی این شركت را معلق كرد. 1398/09/30 20:10:20 4650 5.0 / 5 تگهای مطلب: آنلاین , كسب و كار , گوگل , وب این پست عصر لینک را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ساخت یک ربات با الهام از کرم مخملی اعلام فراخوان بورس تحصیلی در عرصه فضا بهبود حافظه با حقیقت مجازی و تحریک عمقی مغز پلیس هندوستان به دفاتر فروشندگان آمازون یورش برد پرتاب ۵ تا ۷ ماهواره داخلی و بین المللی تا پایان ۱۴۰۳ نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۵