خوراكیان به مهر خبر داد: تشكیل شعبه ویژه كسب و كارهای فضای مجازی در تامین اجتماعی عصر لینك: معاون محتوای مركز ملی فضای مجازی از تشكیل شعبه ویژه در سازمان تامین اجتماعی با هدف ساماندهی امور بیمه ای كسب وكارهای فضای مجازی و تعیین دستمزد مقطوع برای شاغلان این كسب و كارها، آگاهی داد. امیر خوراكیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از انعقاد تفاهم نامه ای میان مركز ملی فضای مجازی و سازمان تامین اجتماعی برای ساماندهی كسب وكارهای فضای مجازی آگاهی داد و اظهار داشت: این تفاهم نامه بر طبق یك پشتوانه نظری و پژوهشی و با مشاركت تمامی ذی نفعان كاملاً واقع بینانه و نتیجه بخش، تدوین شده است. وی ادامه داد: با اجرای این تفاهم نامه شاهد برنامه ریزی، راهبری و نظارت بر امور بیمه ای شاغلان كسب و كارهای فضای مجازی و ایجاد وحدت رویه در نمایش تمامی امور و خدمات بیمه ای به شاغلان این كسب و كارها خواهیم بود. همین طور پوشش بیمه ای در چارچوب قانون تأمین اجتماعی و سایر قوانین در حوزه بیمه های اجتماعی برای آنها توسعه خواهد یافت. معاون محتوای مركز ملی فضای مجازی با اشاره به تشكیل كارگروه ویژه و اختصاص شعبه ویژه برای كسب وكارهای فضای مجازی در سازمان تامین اجتماعی به عنوان یكی از مفاد این تفاهمنامه، اظهار داشت: این كارگروه با مسئولیت سازمان تامین اجتماعی، عضویت نماینده مركز ملی فضای مجازی كشور و با دعوت از ذی نفعان در صورت لزوم، تشكیل و مسائل بیمه ای مطروحه از طرف سازمان و كسب و كارهای فضای مجازی را رسیدگی كرده و تصمیمات لازم را می گیرد. خوراكیان با تاكید بر تسهیلات و حمایت های این تفاهم نامه، ادامه داد: برای سرعت بخشی به رسیدگی به تمامی مسائل و موضوعات بیمه ای واحدهای كارگاهی مربوط به كسب و كارهای فضای مجازی و با عنایت به پراكندگی آنها، سازمان تامین اجتماعی متعهد شده تا در سطح ادارات كل غرب و شرق تهران، دو شعبه ویژه و در مراكز سایر استان ها با توافق اداره كل تامین اجتماعی استان و حوزه اجرایی متولی كسب و كارهای فضای مجازی آن استان، یك شعبه ویژه تعیین كند. وی اظهار داشت: پیش بینی می نماییم پس از شكل گیری این شعب، به سرعت شاهد نتایج عملی این تفاهم نامه باشیم. معاون محتوای مركز ملی فضای مجازی خاطرنشان كرد: تصمیم گرفته شد تا درباب نحوه اعمال ماده ۳۵ قانون تامین اجتماعی برای طبقه بندی مزد یا حقوق بیمه شدگان شاغل در كسب و كارهای فضای مجازی و تعیین دستمزد مقطوع برای آنان، بررسی های لازم صورت گیرد. وی گفت: بر طبق این تفاهم نامه مقرر شد تا درباب به روزرسانی ضوابط و بخشنامه های كسب و كارهای حوزه فضای مجازی تصمیم گیری شده و راهكارهای پشتیبانی از كسب وكارهای خرد و نوپا بررسی شود. همین طور مواردی همچون كاهش مدت زمان بررسی پرونده ها، رفع مشكلات موردی این كسب وكارها، نمایش راهكارهای غیرحضوری نمایش خدمات بیمه ای به فعالان كسب و كارهای اینترنتی و چگونگی نحوه نمایش مستندات این كسب وكارها بر طبق ضوابط اجرایی و قوانین در این تفاهم نامه در نظر گرفته شده است. خوراكیان با اشاره به اینكه برای آموزش مباحث بیمه ای كسب وكارهای فضای مجازی در محیط های مجازی، آنلاین و پرمخاطب باز در این تفاهم نامه تمهیداتی در نظر گرفته شده است، اضافه كرد: اطمینان داریم با اجرای این تفاهم نامه، بخش مهمی از موانع بیمه ای برای كسب وكارهای فضای مجازی برطرف و ضمن تسهیل امور در این زمینه، شاهد تقویت و رشد تولید محتوای داخلی و بومی خواهیم بود. 1397/12/21 23:38:36 4722 5.0 / 5 تگهای مطلب: آموزش , آنلاین , اینترنت , خدمات این پست عصر لینک را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط گوگل به اجبار کروم را می فروشد ربات تعمیرکار برای سرویس دهی به ماهواره ها به مدار می رود گالوانیزاسیون یا گالوانیزه کردن چیست؟ دسترسی بیشتر از 20 هزار نفر از روستاییان سیستان به اینترنت پرسرعت تعمیر جاروبرقی با گارانتی ۱۲ ماهه نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۴ بعلاوه ۴