این تردمیل سرعت خودرا با دویدن کاربر تنظیم می کند

این تردمیل سرعت خودرا با دویدن کاربر تنظیم می کند عصر لینک: بااینکه تردمیل های معمولی به شما این امکان را می دهند که سرعت دویدن خودرا تغییر دهید، اما برای انجام این کار باید بطور مکرر دست خودرا پایین بیاورید و دکمه های کنترل را بزنید. اما حالا تردمیل کیکر ران جایگزین مناسب تری را ارائه می دهد، به این صورت که بطور خودکار سرعت خودرا متناسب با سرعت دویدن کاربر تنظیم می کند.


به گزارش عصر لینک به نقل از ایسنا، در حال حاضر تردمیل های دستی غیر موتوری وجود دارد که تسمه در پاسخ به سرعت تغییر کاربر روی آنها حرکت می کند. از آنجا که آنها فاقد موتور هستند، گزینه ای جهت استفاده از این دستگاهها در حالت سنتی تر وجود ندارد.
به نقل از نیواطلس، تردمیل کیکر ران(Kicker run) که توسط شرکت Wahoo Fitness تولید شده است به شما امکان می دهد هر دو روش را در پیش بگیرید.
در حالت پیش فرض، تسمه تردمیل با سرعت معینی حرکت می کند تا آن زمان که دونده از کنترل های کنسول یا دستگاه تلفن همراه متصل به بلوتوث خود برای تنظیم دستی استفاده نماید. حداکثر سرعت آن ۲.۲۸ کیلومتر بر دقیقه است.


در حالت دویدن آزاد(RunFree) تردمیل، یک سنسور نوری یکپارچه بطور مداوم فاصله بین دونده و کنسول را کنترل می کند. در عرض چند میلی ثانیه از نزدیک تر شدن با افزایش سرعت یا دورتر شدن با کاهش سرعت، سنسور بطور خودکار موتور تسمه را فعال می کند تا برمبنای آن سرعت خودرا کاهش یا افزایش دهد.
در نتیجه، کاربر بدون توجه به سرعت دویدن، همیشه در مرکز قرار می گیرد.




منبع:

1403/07/21
13:41:12
79
0.0 / 5
تگهای مطلب: تولید , كاربر
این پست عصر لینک را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
asrelink.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عصر لینك محفوظ است

عصر لینك

معرفی وبسایتهای خوب