به گزارش عصر لینك به نقل از دیجیتال ترندز، سایت یادشده ابتدا فهرستی از لباس های شما را با كمك خودتان تهیه می كند و بر همین اساس سلیقه و علائق شما برای خرید لباس را شناسایی می كند و پیشنهاداتی را در این زمینه به كاربران ارائه می كند.
عملكرد این سایت مشابه با برخی سایت ها و برنامه های موبایلی است كه بر اساس فهرست موسیقی منتخب یك كاربر می توانند به وی پیشنهاداتی در زمینه گوش كردن به برخی قطعات موسیقی دیگر ارائه كنند.
ویتنی كیسی مدیرعامل و موسس سایت یادشده می گوید سایت یادشده عملكردی مشابه با TripIt، Spotify وMint دارد و می خواهد به آی تیونز دنیای پوشاك و البسه مبدل شود.
كاربران برای استفاده از این سایت باید از حساب كاربری جیمیل خود یا یكی از حساب هایشان در شبكه های اجتماعی استفاده كرده و وارد آن شوند. آنها سپس باید رسیدهای خریدهای خود از فروشگاه های پوشاك در ده سال اخیر را در این سایت وارد كنند.
سایت یادشده با بررسی این اطلاعات مجموعه ای از البسه و اقلام مرتبط را برای خرید پیشنهاد می دهد و علاقمندان می توانند برای خرید كالاهای مشابه اقدام كنند. همچنین با ارسال عكسی از البسه محبوب می توان پیشنهاداتی برای خرید بر همین مبنا دریافت كرد.
البته استفاده این سایت از اطلاعات خصوصی حساب های كاربری تاحدی نگران كننده به نظر می رسد، اما مدیران سایت می گویند به حریم شخصی كاربران احترام می گذارند و تنها از داده های دریافتی برای ارسال رسید یا كارت تبریك تولد و غیره استفاده می كنند.
دقت هوش مصنوعی این سایت برای شناسایی انواع البسه ۹۷ درصد اعلام شده و در آن ۳ میلیون قطعه لباس مختلف گنجانده شده كه متعلق به ۶۲۵ شركت تولیدی و فروشگاه است.