با رصد عادتهای تماشاگران؛ تلویزیون های ال جی و سامسونگ از کاربران جاسوسی می کنند به گزارش عصر لینک، پژوهش اخیر نشان داده است تلویزیون های هوشمند همچون دستگاههای ال جی و سامسونگ به صورت گسترده از فناوری شناسایی خودکار محتوا (ACR) برای دریابی عادت های تماشای کاربران استفاده می نمایند. به گزارش عصر لینک به نقل از سایبر سکیوریتی، پژوهشگران کالج لندن، دانشگاه کارلوس III مادرید و دانشگاه کالیفرنیا تحلیل وسیعی از ردیابی ACR در تلویزیون های هوشمند انجام دادند. این مطالعه نشان داد دستگاه های مذکور داده هایی درباره ی محتوایی که کاربران تماشا می کنند را بدون در نظر گرفتن آنکه حتی برنامه مذکور مربوط به سیستم های پخش محتوا یا دستگاه های خارجی متصل شده به تلویزیون بوسیله پورت HDMI است را رصد می کنند. فناوری ACR بطور دوره ای محتوایی که در نمایشگر تلویزیون هوشمند نشان داده می شود را ردیابی و با مخزن داده ها مقایسه می کند تا مشخص شود چه محتوایی نمایش داده شده است. در مرحله بعد این اطلاعات برای ساختن قسمت های مربوط به تماشاچیان که برای تبلیغات هدفمند نیز به کار می رود، استفاده می شوند. پژوهشگران اشاره کرده اند ACR در اصل برای رصد عادت های تماشای کاربران جهت مقاصد تبلیغاتی و ایجاد پروفایل به کار می رود. همین طور این تحقیقات نشان داد تمام تولید کنندگان بزرگ تلویزیون های هوشمند همچون سامسونگ و ال جی این فناوری را به کار می گیرند. این فناوری حتی هنگامیکه از نمایشگر در حالت هوشمند استفاده نمی گردد، نیز فعال است و فعال کردن گزینه عدم ردیابی همیشه به توقف جمع آوری داده منجر نمی گردد. همین مورد نگرانی هایی درباره ی حریم خصوصی به وجود آورده برای اینکه ممکنست کاربران ندانند عادت های تماشای محتوای آنها تحت نظر است و برای تبلیغات هدفمند به کار گرفته می شود. 1403/07/23 08:05:16 237 0.0 / 5 تگهای مطلب: تولید , سامسونگ , سایبر , سیستم این پست عصر لینک را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کسب مدال طلای المپیاد بین المللی نانو توسط دانشمندان ایرانی گوگل به اجبار کروم را می فروشد سفر یک ربات انسان نما به ماه در ماموریت چانگ ای۸ چین افزایش تاب آوری شبکه های انرژی الکتریکی در مقابل مخاطرات سایبری گالوانیزاسیون یا گالوانیزه کردن چیست؟ نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۴