كمیسیون اتحادیه اروپا اعلام كرد؛

تیک تاک و یوتیوب زیر تیغ تحقیقات اروپا

تیک تاک و یوتیوب زیر تیغ تحقیقات اروپا عصر لینک: کمیسیون اتحادیه اروپا تصمیم دارد با دریافت اطلاعاتی از یوتیوب، اسنپ چت و تیک تاک عملکرد این شرکتها را بررسی کند.



به گزارش عصر لینک به نقل از رویترز، کمیسیون اتحادیه اروپا از یوتیوب، اسنپ چت و تیک تاک درباره ی پارامترهای به کار رفته در الگوریتم های این شرکتها که محتوا را به کاربران سفارش می کند و همین طور نقش آنها در تشدید برخی ریسک های سیستمی مانند فرایندهای انتخاباتی، سلامت ذهنی و صیانت از کودکان، خواهان اطلاعاتی شده است.
کمیسیون اتحادیه اروپا در اطلاعیه ای اعلام نمود این درخواست ها تحت قانون خدمات دیجیتال منطقه بیان شده و مربوط به اقدامات پلت فرم ها برای کاهش تاثیرات احتمالی سیستم های سفارش محتوا در حوزه ترویج مواد مخدر و نفرت پراکنی است.
این سازمان اروپایی از تیک تاک درباره ی اقداماتش برای دور کردن کاربرانی که اپلیکیشن را دستکاری می کنند و همین طور اقدامات اتخاذ شده درباب انتخابات اطلاعاتی اضافی خواسته است.
این شرکت های فناوری باید تا ۱۵ نوامبر اطلاعات درخواستی را ارایه کنند. بعد از آن کمیسیون درباره ی اقدامات بعدی درباره ی شرکتها که ممکنست شامل جریمه نیز شود، تصمیم می گیرد.

1403/07/13
11:36:58
58
0.0 / 5
تگهای مطلب: اپل , اپلیكیشن , خدمات , دیجیتال
این پست عصر لینک را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
asrelink.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عصر لینك محفوظ است

عصر لینك

معرفی وبسایتهای خوب