رونمایی از سوپراپلیکیشن تپسی بطور رسمی عصر لینک: تپسی طی یک نشست خبری از برنامه هایش برای ورود به حوزه های جدید و تبدیل شدن به یک سوپراپلیکیشن آگاهی داد. به گزارش عصر لینک به نقل از مهر، تپسی از برنامه هایش برای اضافه کردن محصولات جدید و تبدیل شدن به سوپراپ در یک نشست خبری که ۳۱ تیر ماه برپاش شد، رونمایی نمود. به این ترتیب، سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت و خرید از فروشگاه ۳ حوزه ای خواهند بود که تا انتهای سال ۱۴۰۳ برای کاربران تپسی در دسترس قرار خواهند گرفت. پس از سرمایه گذاری گروه گلرنگ در بهمن سال گذشته، گمانه زنی های بسیاری درباره ی آینده تپسی عنوان شد. یکی از این پیش بینی ها، ادغام سرویس سایر شرکت های گلرنگ در تپسی و ارائه خدمات این استارتاپ در قالب یک سوپراپلیکیشن بود؛ چونکه بسیاری، خریدهای پی درپی گلرنگ در اکوسیستم استارتاپی را فراهم کردن زیرساخت برای یک تغییر بزرگ قلمداد می کردند. مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل جدید تپسی در این زمینه به خبرنگاران اظهار داشت: «از روزهای ابتدایی سرمایه گذاری گروه گلرنگ در تپسی، یکپارچه کردن کسب وکارهای پلتفرمی گروه زیر یک چتر مورد بررسی قرار گرفت. در نتیجه باتوجه به قابلیت های تپسی شامل شبکه گسترده کاربران، زیرساخت فنی کارآمد و تیم متخصص، تصمیم به ایجاد «گروه تپسی» و سوپراپلیکیشن گرفتیم تا بتوانیم بصورت متمرکز پاسخگوی نیازهای متنوع کاربران باشیم.» قدم اول: تپسی فود رونمایی شد «تپسی به حوزه سفارش غذا ورود خواهد کرد». این خبری بود که بسیاری مدت ها انتظارش را می کشیدند. در رویداد یکشنبه، ادغام خدمات افود در اپلیکیشن تپسی رسما اعلام گردید تا «سفارش غذا» تازه ترین حوزه سرویس دهی تپسی در کشور باشد. طبق این اطلاع رسانی، تمامی کارهای افود از این پس با نام تپسی فود به انجام می رسد. به گفته مدیرعامل تپسی، برای حصول اطمینان از ارائه خدمات مطلوب به کاربران تپسی، تپسی فود ابتدا برای قسمتی از کاربران مشهد در دسترس قرار می گیرد و به مرور برای کاربران سایر شهرها ارائه خواهد شد. او در رابطه با ورود تپسی به حوزه سفارش غذا اضافه کرد: «امیدواریم این حضور و ایجاد رقابت در بازار سفارش غذا، در نهایت موجب بهبود کیفیت سرویس دهی در این زمینه شود و انتظارات به حق جامعه برای دریافت خدمات بهتر را برآورده کند.» سفارش از فروشگاه و سوپرمارکت، به زودی در تپسی تپسی در ادامه تشریح نقشه راه و مسیر آینده خود در این رویداد اعلام نمود که نگاه ویژه ای به خرید اینترنتی کالا دارد. بدین جهت خرید آنلاین از فروشگاه تا پایان مرداد و سفارش آنلاین از سوپرمارکت تا انتهای سال به خدمات این شرکت اضافه خواهند شد. سیدحسینی در این زمینه اظهار داشت: «استفاده از ظرفیتهای موجود در هلدینگ گلرنگ به هدف یکپارچه کردن خدمات از اولویت های گروه تپسی است. بدین جهت خدمات دارتیل و اکالا به زودی در اپلیکیشن تپسی تجمیع خواهند شد. امیدواریم این مبادرت به افزایش قدرت انتخاب مردم کمک و منجر به دسترسی آنها به خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب شود؛ چونکه وعده ما ارائه تجربه مثبت و منسجم بوسیله سوپراپلیکیشن تپسی است.» همچنین تپسی در این رویداد عنوان نمود خدماتی مثل خرید شارژ و پرداخت خلافی به زودی به عنوان قابلیت های جانبی به این سوپراپلیکیشن اضافه می شوند تا نیازهای اصلی کاربران از خدمات اینترنتی یکجا تامین گردد. منبع: asrelink.ir 1403/05/03 20:20:30 306 0.0 / 5 تگهای مطلب: آنلاین , اپلیكیشن , اینترنت , خدمات این پست عصر لینک را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط گوگل به اجبار کروم را می فروشد ربات تعمیرکار برای سرویس دهی به ماهواره ها به مدار می رود گالوانیزاسیون یا گالوانیزه کردن چیست؟ دسترسی بیشتر از 20 هزار نفر از روستاییان سیستان به اینترنت پرسرعت تعمیر جاروبرقی با گارانتی ۱۲ ماهه نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۲