وزیر ارتباطات مطرح كرد: تسهیل زندگی مردم بوسیله ارائه خدمات هوشمند به گزارش عصر لینک، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: امیدواریم با هوشمندی صد درصدی خدمات بوسیله پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، زندگی مردم با فناوری تسهیل شود. به گزارش عصر لینک به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ششمین جلسه کمیته نظارتی اجرای بند ج تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که به هوشمندسازی خدمات دولت و راه اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اختصاص دارد با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ میثم لطیفی، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و سید مهدی نیازی، معاون سازمان برنامه وبودجه اجرا شد. در این نشست وضعیت انجام الزامات قانون برنامه ششم توسعه، قانون بودجه سال ۱۴۰۲، مصوبات شورای اجرائی فناوری اطلاعات و تکالیف بخشنامه مذکور در عرصه ارائه خدمات هوشمند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه بر بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مورد بررسی قرار گرفت. در آغاز این جلسه گزارش نظارتی حوزه کلان هوشمند سازی دستگاه های دولتی ارائه شد که برمبنای آن میزان کاربران ثبت نام کرده و دریافت کننده سرویس از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به ۳۰ میلیون ۴۰۰ هزار کاربر رسیده است. در ادامه با قرائت گزارشی، آخرین وضعیت اقدامات انجام گرفته برای ارائه خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه بر بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مورد بررسی قرار گرفت. در جریان بررسی ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی اعلام گردید که از ۳۱ خدمت این سازمان ۱۹ خدمت به شکل الکترونیکی به مردم ارائه می شود است که قرار شد ۷ خدمت نیز تا پایان دی ماه هوشمند شود. همین طور با بررسی موانع هوشمندسازی خدمات سازمان بهزیستی، قرار شد این سازمان نیز تا انتهای سال صد درصد خدمات خودرا بصورت الکترونیکی و بوسیله پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه نماید. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه با تقدیر و تشکر از اهتمام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و ارائه خدمات هوشمند بوسیله این پنجره اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه از مجموعه های پیشرو در اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند هستند که نسبت به سایر وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی مسیر هموارتری در ارائه صد درصدی خدمات هوشمند بوسیله این پنجره دارد. وی ادامه داد: امیدوار هستم با احصا دقیق فرآیندها، موانع پیش رو کنار زده شود تا با هوشمندی صد درصدی خدمات بوسیله پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، زندگی مردم با فناوری تسهیل شود. زارع پور تاکید کرد: با شناختی که از دوستان داریم این اطمینان وجود دارد که می توانید حال مردم را خوب نماییم و با تکمیل کار و هوشمندی کامل ارائه خدمات، لبخند رضایت را بر لبان مردم بنشانید. میثم لطیفی، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی نیز در این نشست برای اصلاح فرآیندها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه بمنظور ارائه صد درصدی خدمات بوسیله از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اعلام آمادگی کرد. 1402/09/22 18:16:47 363 0.0 / 5 تگهای مطلب: الكترونیك , خدمات , سرویس , فناوری این پست عصر لینک را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کسب مدال طلای المپیاد بین المللی نانو توسط دانشمندان ایرانی ربات تعمیرکار برای سرویس دهی به ماهواره ها به مدار می رود سفر یک ربات انسان نما به ماه در ماموریت چانگ ای۸ چین افزایش تاب آوری شبکه های انرژی الکتریکی در مقابل مخاطرات سایبری گالوانیزاسیون یا گالوانیزه کردن چیست؟ نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۴