رسیدگی به شکایات ارتباطی مشترکان ۸ استان به گزارش عصر لینک، اولین جلسه از سلسله جلسات کمیته محافظت از حقوق مصرف کنندگان در سال جدید در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد و به شکایات ثبت شده مشترکان از ۸ استان کشور رسیدگی شد. به گزارش مرکز ایسنا، اولین جلسه کمیته محافظت از حقوق مصرف کننده در سال جدید بمنظور بررسی و رسیدگی به شکایت مشترکان و نظارت بر اجرای مصوبات قبلی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد. در این جلسه که پیمان قره داغی، مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات، ریاست آن را بر عهده داشت، در حضور تنی چند از مدیران این سازمان، نمایندگان سازمان بازرسی وزارت ارتباطات و مدیران و مسئولان ذیربط یکی از اپراتورهای ارتباطی به ۱۹ شکایت ثبت شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پیشتر با طی فرآیند معمول به نتیجه نرسیده بود، رسیدگی به عمل آمد و در مورد آنها تصمیم گیری شد. عدم آنتن دهی شبکه موبایل، قطع سیمکارت بدون اطلاع رسانی، صدور صورتحساب بین الملل بدون برقراری تماس، عدم تضمین کیفیت سرویس عرضه شده و عدم امکان ارسال و دریافت پیامک ازجمله موضوعات شکایات ها بود که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت. طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیته محافظت از حقوق مصرف کننده به منظور رسیدگی به شکایات باقی مانده مشترکان از اپراتورهای ارتباطی به صورت منظم جلساتی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می نماید و در آن به شکایات ثبت شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پس از سپری کردن فرآیند معمول از جانب اپراتورها باقی مانده است، رسیدگی صورت می گیرد. 1402/02/12 11:22:22 449 0.0 / 5 تگهای مطلب: اپراتور , حقوق , سرویس , فناوری این پست عصر لینک را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط روبرو شدن با ۱۰۱ هزار و ۷۲۰ حمله سایبری DDoS در زمستان ۱۴۰۳ جشنواره بهارانه جیب جت ایرانسل با جوایز میلیونی محققان از آب دریا بتن ساختند تاکسی های خودران ویمو از فردا در توکیو جدید ترین ماهواره هواشناسی اکنون کاملا عملیاتی است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۳