برای فروش ۵۰ محصول؛ افزوده شدن قابلیت فروشگاه به توئیتر توئیتر قابلیت جدیدی را راه اندازی کرده که به شرکت ها امکان می دهد تا حداکثر ۵۰ محصول را برای فروش از راه نمایه خود عرضه کنند. به گزارش عصر لینک به نقل از یواس نیوز، راه اندازی این توانایی بخشی از تلاشهای تازه توئیتر برای حضور در بازار ۴۵ میلیارد دلاری تجارت الکترونیک از راه شبکه های اجتماعی است. پیش از این فیسبوک و اینستاگرام که در مالکیت شرکت متا هستند عرضه چنین خدماتی را برای کسب درآمد شروع کرده بودند و به صاحبان مشاغل امکان داده بودند تا فروشگاه های مجازی متنوعی برای فروش انواع محصولات راه اندازی کنند. نسخه آزمایشی این خدمات برای برخی کسب و کارها در آمریکا در دسترس قرار گرفته و قراراست در گام نخست افرادی که از اپلیکیشن سازگار با آیفون توئیتر استفاده می نمایند، بتوانند از این خدمات استفاده کنند. اپراتور وریزون در آمریکا هم که برای آزمایش این توانایی انتخاب شده تعدادی قاب و شارژر بی سیم آیفون را به همین شیوه برای خرید عرضه نموده است. کاربران پس از انتخاب محصول در توئیتر برای خرید به وبسایت فروشنده اصلی هدایت می شوند. توئیتر درحال آزمایش خرید از پخش زنده هم هست که به کاربران امکان می دهد در زمان مشاهده ویدیوهای زنده قادر به خرید اقلام مختلف مشاهده شده در آن ویدیوها مانند انواع البسه، لوازم جانبی و غیره باشند. منبع: عصر لینك 1400/12/20 13:35:26 553 0.0 / 5 تگهای مطلب: اپراتور , اپلیكیشن , الكترونیك , اینستاگرام این پست عصر لینک را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط هوش مصنوعی وارد آموزش وپرورش چین می شود تجهیز لابراتوار های ملی با تجمیع منابع پراکنده جشنواره بهارانه جیب جت ایرانسل با جوایز میلیونی فروشندگان چینی با افزایش تعرفه های جدید پشت آمازون را خالی کردند انواع نقره در جواهرسازی و سرمایه گذاری نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۴