از روز گذشته آغاز شد؛ اختلال گسترده در خدمات آنلاین بانکی سنگاپور به گزارش عصر لینک خدمات آنلاین بزرگ ترین بانک جنوب شرق آسیا برای دومین روز متوالی گرفتار مشکل شده و کاربران به این خدمات دسترسی ندارند. به گزارش عصر لینک به نقل از رویترز، بانک دی بی اس گروپ که مقر اصلی آن در سنگاپور است، از ادامه اختلال در خدمات آنلاین خود آگاهی داده است. نقص مذکور از سه شنبه بامداد شروع شده و منجر به اعتراض و نارضایتی گسترده مشتریان شده است. این بانک سنگاپوری روز چهارشنبه در صفحه فیسبوک خود نوشت: "خدمات ما اوایل بامداد امروز به حالت عادی بازگشتند. متأسفانه مشکلات ارائه بانکداری دیجیتال روز گذشته باردیگر تکرار شد و این بر خدمات ما تأثیر گذاشت." بخش عمده این مشکلات مربوط به اپلیکیشن های پرداخت آنلاین بانک مذکور بوده و در یک دهه اخیر بی سابقه توصیف شده است. سنگاپور بزرگترین بازار خرده فروشی و مدیریت ثروت برای این بانک شمرده می شود که در کشورهایی همچون هنگ کنگ، اندونزی و هند نیز فعالیت دارد. این بانک درباره علت این اختلال توضیح بیشتری نداد. بیش از دوهزار نفر ذیل مطلب فیس بوکی این سایت اظهارنظر کردند. کاربران گفتند که نمی توانند به حساب های بانکی دیجیتال خود وارد شوند و تعدادی از آنها درخواست غرامت کردند. 1400/09/03 14:19:30 568 0.0 / 5 تگهای مطلب: آنلاین , اپلیكیشن , خدمات , دیجیتال این پست عصر لینک را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط یک ایرانی، مدیر مالی شبکه اجتماعی ایکس ایلان ماسک شد ربات تعمیرکار برای سرویس دهی به ماهواره ها به مدار می رود افزایش تاب آوری شبکه های انرژی الکتریکی در مقابل مخاطرات سایبری گالوانیزاسیون یا گالوانیزه کردن چیست؟ دسترسی بیشتر از 20 هزار نفر از روستاییان سیستان به اینترنت پرسرعت نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۵