رییس هیئت مدیره شركت مخابرات: توسعه متوازن شرکت مخابرات با تفویض اختیار به تمام مناطق مخابراتی رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات اظهار داشت: رشد و توسعه متوازن شرکت مخابرات با تفویض اختیار به تمام مناطق مخابراتی صورت می گیرد. به گزارش عصر لینک به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم که مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت، معاونین ستادی شرکت، مدیران مناطق و روسای مراکز بصورت ویدیوکنفرانس از سراسر کشور حضور داشتند، دکتر محمودزاده با بیان مطلب فوق اعلام نمود: قابل احصاء و بررسی بودن فعالیت سازمان، یکی از فاکتورهای مدیریت عملکرد است و در این راه شرکت مخابرات ایران باید به سمت شفاف سازی کامل اطلاعات حرکت کرده و بتواند تمام داده های حاصل از فعالیت مناطق را با شفافیت و وضوح کامل دریافت و بررسی نماید. وی با اعلان اینکه مناطق و مراکز مخابراتی در سراسر کشور حقیقتا بعنوان قلب تپنده ی فعالیت ما حساب می شوند، گفت: مجموعه ستاد مخابرات ایران و مراکز استانها، باید تمام تلاش خودرا به کار گیرند تا با اتخاذ راهبردهای بهتر قسمتی از دشواری فعالیت این عزیزان را کمتر کنند. دکتر محمودزاده با اعلان اینکه هم اکنون و بعد از خصوصی شدن مخابرات، این شرکت یکی از سخت ترین وضعیت ها را از جهت حل مشکلات درون و برون سازمانی دارد، اظهار داشت: بر این اساس مدیریت ارزیابی عملکرد و رفع مشکلات آن، اهمیت بیشتری نسبت به سایر مجموعه ها پیدا می کند. وی با تاکید بر انباشت سرمایه انسانی و مطالبات باقیمانده در این بخش تصریح کرد: هریک از مدیران مناطق بعنوان پیشتاز عملکرد شرکت در آن استان سهم زیادی در حل و فصل مباحث مربوط به منابع انسانی و تحقق رضایتمندی کارکنان، که در نهایت به رضایتمندی مشتریان منجر می شود، بر عهده دارند. رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، این مجموعه را به ژنراتوری تشبیه کرد که علاوه بر این که همیشه باید روشن بماند ودر حل مشکلات نیز باید همزمان عمل کند؛گفت: یعنی علاوه بر حل مشکلات داخلی در بخش های مختلف شرکت، از همگامی با ارائه سرویس ها طبق آخرین نسل های فناوری و ارائه ارزش افزوده های دلخواه مشتریان غافل نماند. دکتر محمودراده با اعلان اینکه طبق مطالب گفته شده، واژه رشد باید به مفهوم واقعی کلمه در تمام اجزای شرکت ساری و جاری شود، اظهار داشت: بمنظور تحقق این رشد، تمام فعالیت ها باید به سمت سرویس محور بودن و حفظ تنوع در ارائه خدمات حرکت نماید. وی ادامه داد: نگهداشت مشتری، با اهمیت ترین خدمت مجموعه مخابرات ایران است برای اینکه بهترین معرف و تبلیغات جهت شرکت در تمام حوزه ها، خود مشتریان هستند که در صورت دریافت بهترین سرویس ها با هزینه متناسب، مشتریان جدید را بدون هیچ هزینه ای به سمت شرکت رهنمون می سازند. در ادامه این مراسم بمنظور آشنایی بیشتر با دغدغه های مدیران استانها و توجه به مسایل مناطق، مدیران منطقه های تهران، یزد، کردستان و خراسان رضوی در سخنانی ضمن تاکید بر لزوم برگزاری چنین جلساتی بصورت مبسوط تر، دغدغه ها و مطالب مد نظر خودرا درباره مسایل مربوط به استان خود و راهکارهای هم افزایی بیشتر برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود با هدف درآمدزایی بهتر و کاهش مشکلات شرکت در بخش های مختلف عنوان کردند. 1400/08/17 12:47:06 656 0.0 / 5 تگهای مطلب: خدمات , سرویس , فناوری , هك این پست عصر لینک را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط کسب مدال طلای المپیاد بین المللی نانو توسط دانشمندان ایرانی ربات تعمیرکار برای سرویس دهی به ماهواره ها به مدار می رود سفر یک ربات انسان نما به ماه در ماموریت چانگ ای۸ چین گالوانیزاسیون یا گالوانیزه کردن چیست؟ دسترسی بیشتر از 20 هزار نفر از روستاییان سیستان به اینترنت پرسرعت نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۴