پاسخگویی سامانه ۲۰۲۱ مخابرات تهران در روزهای تعطیل مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی 2021 مخابرات منطقه تهران در تعطیلات آگاهی داد. به گزارش عصر لینک به نقل از ایسنا، قربانعلی قمی اظهار نمود: در امتداد بهبود و ارتقای ارائه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواست های شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ در روزهای تعطیل در دو نوبت کاری بامداد و عصر، پاسخگوی تماسهای مشتریان مخابرات تهران است. وی اشاره کرد: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، باتوجه به تعطیلی شش روزه استان تهران از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا، در تمام روزهای تعطیل نیز همه روزه در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم تهران و شهرستان های استان تهران هستند. مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران اشاره کرد: در امتداد ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند. به گزارش عصر لینک به نقل از مخابرات منطقه تهران، قمی اضافه کرد: مشترکین مخابرات استان تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ بوسیله تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸، سوالات و مشکلات خود در حوزه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند. 1400/04/31 23:02:42 630 0.0 / 5 تگهای مطلب: خدمات , وب این پست عصر لینک را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ربات تعمیرکار برای سرویس دهی به ماهواره ها به مدار می رود گالوانیزاسیون یا گالوانیزه کردن چیست؟ دسترسی بیشتر از 20 هزار نفر از روستاییان سیستان به اینترنت پرسرعت تعمیر جاروبرقی با گارانتی ۱۲ ماهه بهبود حافظه با حقیقت مجازی و تحریک عمقی مغز نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۵