شروع تبلیغات آزمایشی فیسبوك در اینستاگرام ریلز

شروع تبلیغات آزمایشی فیسبوك در اینستاگرام ریلز عصر لینک: شرکت فیسبوک با هدف درآمدزایی از قابلیت ویدئو های کوتاه، تست تبلیغات در اینستاگرام ریلز را در هند، برزیل، آلمان و استرالیا شروع می کند.



به گزارش عصر لینک به نقل از ایسنا، در شرایطی که فعالیت سرویس ویدیویی تیک تاک از سال قبل در هند ممنوع گردید، فیسبوک تلاش می کند از محبوبیت خود در هند که بازار شبکه اجتماعی برخوردار از رشد پرشتابی است، بهره ببرد. این شرکت اعلام نمود می خواهد قابلیتهای دیگری مانند فراهم سازی امکان اشتراک گذاری ویدئو های ریلز تولیدکنندگان محتوا در حساب فیس بوکشان را در هند آزمایش کند.

کارولین اورسون، نایب رییس گروه کسب وکار جهانی فیسبوک در مصاحبه ای اظهار نمود: معرفی تبلیغات نشان دهنده روند قوی رشد سرویس ریلز است.

فیس بوک اعلام نمود: به تبلیغات کنندگان اجازه می دهد بخشهای محتوای ویدیویی که می خواهند تبلیغاتش در آنجا نمایش داده شود مانند ویدیوهایی درباره کودکان و ترتیب کودکان، حیوانات و سگ و گربه یا فیتنس و ورزش را انتخاب کنند.

این بزرگترین اقدام فیسبوک در فراهم کردن امکان تبلیغات برندها به همراه محتوا است. تبلیغات کنندگان معمولا از فیسبوک برای هدف گرفتن کاربران برمبنای علایقشان استفاده می نمایند.

فیس بوک اعلام نمود در هفته های آتی تبلیغات استیکری برای فیسبوک استوریز عرضه خواهدنمود. برندها می توانند استیکرهایی را ایجاد کنند که تولیدکنندگان محتوا آنها را در استوریهای خود قرار می دهند و اینفلوئنسرها سهمی از فروشی که از محل این تبلیغات حاصل شده است را دریافت خواهند کرد.

بر اساس گزارش رویترز، این توانایی قسمتی از تلاش فیسبوک برای جذب تولیدکنندگان محتوایی است که بوسیله پلتفرمهایی مانند کلاب هاوس مستقیما از هواداران و طرفدارانشان پول دریافت می کنند.





منبع:

1400/02/04
10:08:17
514
0.0 / 5
تگهای مطلب: اینستاگرام , تولید , سرویس , شبكه اجتماعی
این پست عصر لینک را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
asrelink.ir - حقوق مادی و معنوی سایت عصر لینك محفوظ است

عصر لینك

معرفی وبسایتهای خوب